گرافیت کم سولفور GPC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گرافیت کم سولفور GPC
نوشته شده در یک شنبه 23 ارديبهشت 1403
بازدید : 1
نویسنده : user

 

گرافیت کم سولفور GPC به‌عنوان نوعی خاص از گرافیت از مهم‌ترین مواد اولیه مورد نیاز در صنایع مختلف است. خاصیت‌ها و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای در این ماده دیده می‌شود که نمونه‌ای از آن‌ها را نمی‌توان در گرافیت سنتی پیدا کرد.


خواص 
 
از دلایلی که امروزه به افزایش تولید گرافیت کم سولفور منجر شده است می‌توان به خواص و ویژگی های منحصر به‌فرد آن اشاره کرد. خواص و ویژگی‌های منحصر به فرد این ماده استفاده از آن در صنایع مختلف را گسترش داده است.
 

مقاومت شیمیایی
مواد شیمیایی روی گرافیت کم سولفور تاثیرچندانی نمی‌گذارند. این نوع گرافیت در مقابل اسیدها، حلال‌ها و بازها مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد؛ از همین رو در صنایع شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار مفید است.

مقاومت بالا نسبت به دما
یکی از دلایل افزایش تولید گرافیت کم سولفور GPC مقاومت بالای این ماده نسبت به دما است. با توجه به این ویژگی می‌توان از گرافیت کم سولفور برای کاربردهایی با دمای بالا یا شرایط دمایی متغیر استفاده کرد.

برخورداری از خواص الکتریکی
خواص الکتریکی مناسبی در کک نفتی گرافیتی کم سولفور دیده می‌شود. این خواص الکتریکی، کک نفتی کم سولفور را برای استفاده در سیستم‌های الکتریکی و الکترودها مناسب کرده است.

مقاومت و سختی بالا
گرافیت کم سولفور GPC
سختی و مقاومت بالا از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد گرافیت کم سولفور به‌شمار می‌رود که آن را برای تحمل فشار و شرایط سخت مکانیکی مناسب می‌کند.

برخورداری از خواص حرارتی
خواص حرارتی مطلوبی در گرافیت‌های کم سولفور دیده می‌شود. این خواص موجب شده‌اند که در بسیاری از فرآیندهای صنعتی با تغییرات دمایی متعدد، از گرافیت‌ کم سولفور استفاده کنند.

هدایت حرارتی
هدایت حرارتی بالا از دیگر ویژگی‌های منحصر به‌فرد گرافیت کم سولفور به‌شمار می‌رود. این ویژگی برای انتقال حرارت در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی اهمیت بسیاری دارد.

نماینده فروش گرافیت کم سولفور

آریا متال، نماینده فروش برجسته گرافیت کم سولفور، با ارائه محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای مورد نیاز، آماده پاسخگویی به نیازهای شماست.  ما در آریا متال، با تکیه بر تجربه و تخصص خود، تضمین می‌کنیم که هر خریدی از ما، تجربه‌ای مطمئن و رضایت‌بخش خواهد بود.

” آریا متال ، پیشرو در عرضه و توزیع گرافیت کم سولفور GPC، با تکیه بر نیازهای مشتریان، خدماتی سریع و گسترده در سراسر ایران ارائه می‌دهد. برای بهره‌مندی از مشاوره تخصصی و ثبت سفارش محصولات با کیفیت ما، با کارشناسان آریا متال تماس حاصل فرمایید. “
 

 

 

 

 

 

 

 

 




:: برچسب‌ها: گرافیت , گرافیت کم سولفور , فلزات خاص , فروش فلزات ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: